5 Şubat 2013 Salı

Daniel Radcliffe "Horns" Hakkında Konuştu


Daniel Radcliffe, yeni fantastik filmi "Horns" ile ilgili MTV'ye röportaj verdi. İşte röportajdan bir kesit:

MTV: "Horns" ile ilgili garip olan şey ne? Neler olacak? 
Dan: Yüzümde makyajla yapılmış yanık izleri vardı. Bilirsin.. Canlı canlı yandıktan ve boğulduktan sonra Pasifik okyanusundan kendimi dışarı attığımda.. ve hayatta kaldım, çünkü patron benim (gülüyor). Şöyle bir şey oldu.. Filmi bitirdikten birkaç hafta sonraydı. Bir sabah uyandım ve ''Bu neydi? Çektiğim film nasıl bir şeydi öyle?'' oldum. Şu anda filmin konsepti ile ilgili ilk başladığımda bildiğimden daha az şey biliyormuş gibi hissediyorum, bu tuhaf ama çok da heyecan verici.

Not: "Horns"un çekimleri tamamlandı ve filmin 2013 yılı içerisinde vizyona girmesi bekleniyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder