4 Eylül 2014 Perşembe

Daniel Hakkında İlk Kez Duyduğumuz 10 Şey

Geçtiğimiz günlerde yeni filmi What If'in tumblr. hesabını bir süreliğine devralan Daniel bazı hayran sorularını cevapladı. Resmi sitesinde derlenen soru-cevap etkinliğinde daha önce duymadıklarımız da vardı. İşte o sorulardan 10 tanesi ve cevapları...


What If setinden herhangi bir sahne kıyafeti aldın mı? Çekimde kullandığımız tişörtlerden birkaç tane aldım, onları cidden beğendim. Her zaman kostümlerden birkaçını saklamaya çalışırım. (Horns çekimlerinde giydiğim ceketi de aldım!)

Özellikle çalışmak istediğin ünlüler var mı? Coen Kardeşler birlikte çalışmak isteyeceğim insanlar. Dane DeHaan ile tekrar çalışabilmeyi umuyorum - yakın arkadaşlarımdan biri oldu. Dwayne Johnson - Hangi film olabileceği konusunda henüz emin değilim, ama gerçekten onunla bir araya gelmek isterdim çünkü filmlerini izlemeyi seviyorum.

Bugüne kadar romantizm, ilişkiler ve aşk hakkında aldığın en iyi tavsiye nedir? Her zaman haklı olmayacaksın, bu yüzden sadece dürüst ol. Bir ilişkideyken, açık ve dürüst olmak, konuşmak ve iletişim gerçekten önemli şeyler. Annem ve babam 30 yıldır evliler ve birbirlerinin en yakın arkadaşılar, her zaman her şeyle ilgili birbirleriyle konuşurlar.

Müzik zevkin heyecan verici ve modern. Son zamanlarda bir festivale/müzik şovuna gittin mi? Hayır. Korkarım uzun zamandır gitmedim. Yeni favori grubum Milky Chance adındaki Alman grup. Harikalar ve albümleri göz atmaya değer.

En sevdiğin pizza hangisi? Two Boots adındaki yerin çizburger pizzaları var, ona 'The Dude' diyorlar. Dana kıyması, köfte, Amerikan peyniri ve Cajun pastırmasından oluşuyor.

Sette olan en eğlenceli beklenmedik şey neydi? Genelde, Adam Driver setin neşe kaynağıydı çünkü sürekli doğaçlama yapıyor. Bir gece çekim yaptığımız evin mutfağında şakalaşıyorduk. Hepsi berbat, babaların anlattığı türden kötü şakalardı. Bir sebepten Adam ve ben bu şakalara histerik kahkalar atıyorduk. O an orada olmanız lazımdı.

Kahve, sıcak çikolata yada çay? Sıcak çikolata, kesinlikle. İnsanların kafasındaki İngilizlerin sürekli çay içtiği düşüncesi benimle örtüşmüyor.

En sevdiğin renk nedir, Daniel? Sanırım çoğu zaman sarı. Çocukken olan buydu - odam sarıya boyanmıştı.

Hayranlarınla ilgili en çok minnettar olduğun şey ne? Hepinizin türlü türlü insanlar olması; çok açık fikirlisiniz. Çünkü birçok farklı türde film çekiyorum. Hayranlarla tanışmak her zaman sevimli, çünkü coşkularını seviyorum. Bu yaptığım tercihlerle ilgili iyi hissetmemi sağlıyor.

Klasik Hollywood'dan bir oyuncu ile tanışacak olsan bu kim olurdu? Bir keresinde George Clooney ile tanıştım, çok havalı bir durumdu. O harikaydı, bana sarıldı ve birkaç mükemmel tavsiye verdi.



George Clooney & Dan, Beyaz Saray Muhabirler Derneği Yemeği, 2012 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder